miércoles, 10 de abril de 2013

BERGANTIÑOS 2 MUEBLES GUADALUPE 2

O bergantiños solo pudo  sacar un  punto  ante uns  dos favoritos da categoria os xogadores de luciano  e trigo non  tuveron aconcentracion necesaria para manter o dous a cero que tuveron a favor.
O proximo  sabado xoga un pàrtido vital para manter a categoria ante o silleda

goles
minuto  20  1 - 0  landeira
minuto  42  2 - 0  landeira
minuto  65  2 - 1  muebles guadalupe
minuto  80  2 - 2  muebles guadalupe




proximo partido
sabado dia 13 abril
river silleda   -   bergantiños
campo do silleda
hora 19.00.
salida as  17.00

10 comentarios:

O Bardo dijo...

A xente que é xente, cando adquire un compromiso como é o de vir xogar, porque así o indica a súa firma nunha ficha oficial, e, salvo causa de forza maior, debe cumplir porque así o decidiu anteriormente. De non ser así, que o diga abertamente e que entregue a roupa para poder fichar a outro que queira vir. Este sábado é un partido crucial o que nos toca xogar: vós veredes. Isto é cousa de todos, pero, fundamentalmente, vosa. Ata o sábado.

Anónimo dijo...

Cheli.eu xa dixen k nn xogaba mais sinto x vos pero eu teno outras cousas sinto o k se senta mal pero eu teno k mirar x min suerte

Anónimo dijo...

Desgraciadamente non se trata dun só...

mili dijo...

eu,comprometome a dalo todo nestes cinco partidos que quedan para acabar a liga,collendo de exemplo o deportivo,porque aunque algunha xente xa se ve en primeira b,eu non comparto ese pensamento,temos que gañar ao silleda de calquera forma

susoxxl dijo...

carajo, como se nota que o mister esta enfadado.

O Bardo dijo...

Bueno, isto parece que xa rematou...

Teño que poñer anónimo. dijo...

Só hai unha maneira de arranxar isto: devolverlle a xogada ao Civer Silleda. Se nos retiramos da competición, teñen que devolverlle os puntos a todo dios, e eles tornarán aos postos de descenso.Por outra banda, aforraremos as arbitraxes que faltan, e arrimándolle dez euros cada un seguro que nos dá para un cocido.Para o vindeiro ano pódese ir para a Costa e propoñer xogar os sábados contra os equipos que así o queira, que han de ser moitos.Os desprazamentos son máis curtos e, insisto, estou seguro que a maioría dos equipos han de querer xogar os sábados.Bueno, vós veredes...

mili dijo...

non se pode meter mais leña ao lume,sobre todo cando o presidente advertiu a leo de que si xogaba iba a ver follon,eu antes de sair do vestuario dixen:temos moitos guevos de facer isto sabendo o que fixeron ao melide.si hay xente que quere xogar na liga da costa,eso temos que falarlo entre todos e o ultimo cocido costounos uns 25 euros por cabeza

susoxxl dijo...

eu penso que teriamos que acabar ben a liga o que pasu xa pasou ,xa descendemos mais vezes,disfrutaremos do veran e despois xa falaremos ,e tranquilos non pasou nada.

O Bardo dijo...

Entendo.todo, pero non entendo nada .