miércoles, 4 de noviembre de 2009

ISORNA 1 --- BERGANTIÑOS 3

O sábado gañamos 1-3 en Isorna, ademáis teño que resaltar que despois de moitos meses chegamos ao campo e estabamos vestidos 20 minutos antes de comenzar o partido. Debutou como porteiro Oscar, e solo decir que o fixo moi ben.
Na primeira parte 0-0. Eles tiveron dúas ou tres oportunidades que desbaratou o noso porteiro, nós tamén tivemos unha boa oportunidade por parte de Bernardo.
Significar que tiñamos 6 ou 7 cambios. Na segunda parte 0-1 gol de Bernardo (que pena que borrei a foto sen querer), 0-2 Milito, e 0-3 obra de Cheli. Eles recortaron ao final do partido nunha xogada que para mín o delantero levou a pelota coas máns, ademáis de estar en fora de xogo.
Coma sempre quitei unhas fotiños......do terceiro tempo tamén, son éstas:
ISORNA 1 --- BERGANTIÑOS 3



O outro protagonista para mín foi éste outro que se ve na foto, non sei aos demáis compañeiros pero a mín deixoume coma un colador, aínda teño as secuelas, nin que me picara un enxambre de abellas.


9 comentarios:

SUSOXXL dijo...

noraboa a todos fixemos un gran partido, temos que seguir asi o sabado a remachala en lousane e meternos no grupo dae arriva.
vemonos o sabado



p.d. contamos co BARDO DE BARCIA

O Bardo de Varcia dijo...

Retratista,preciso o móbil de Tino de Cances.Estades a lacazanear demasiado,hai que ser máis activos coa páxina!

O Bardo de Varcia dijo...

A verdade é que isto está raro,raro,raro...,ou non?Veña home...,comentade algo!

O Bado de Varcia dijo...

Por certo,mañá vou comer á de Silvana,a Coristanco.Se se anima alguén,aí estarei.

O Bardo de Varcia dijo...

Está claro que isto foise...Ata sempre!

SUSOSXXL dijo...

ONDE CA.................O ESTAN OS QUE ESCRIBEN NESTE BLOC .
TERA RAZON O DE BARCIA?
AMIGOS SNDO E JAVI ,VEÑA QUE NON SE DIGA OSTRAS.

SUSOXXL dijo...

NORABOA POLO RESULTADO DO SABADO,
TEMOS O PRESI CONTENTO ,OS FICHAJES DE INVERNO VAINOS DEIXAR PRA MAIS A DIANTE.
BERGAN 5
ARZUA 2
CAR.....................O
¡ DASEVOS BEN O CAMPO !



VEMONOS O VERNES NA CEA O DE BARCIA VIRA TAMEN DIJO EU ?

O Bardo de Varcia dijo...

Xa me avisou O Vila.Estou de exercicios espirituais...,e teño que prepararme para o 26 de decembro...Así vai mellor a cousa.Xa pensei que non ía escribir ninguén!

Anónimo dijo...

actalizade ohhh!!